Futureproof customer contact- VIRTUAL CONFERENCE

24 sep. 2020

VIRTUAL CONFERENCE over (Live)chat, messaging, voice, AI & chatbots
Hoe ziet de customer service van jouw organisatie er straks uit? Verloopt het contact met klanten via live chat, een (spraakgestuurde) chatbot of social messaging? Minder mensen, meer systemen: is dat wat klanten willen?

Ontdek de nieuwste trends en how to’s op het vlak van digitalisering en automatisering van klantcontact. Check in bij de 5e editie van Conversational Conference – een virtuele live conferentie over klantenservice van de toekomst. Transformeer customer service van kostenpost naar kans!

Conversational Conference gaat online! 
Tijdens deze virtuele editie waan je je op een conferentie zoals altijd: check in bij keynotes en kies zelf naar welke breakout-sessies je gaat. Stel vragen aan sprekers en connect met andere bezoekers. Komt het live-moment niet uit? Bekijk de conferentie dan later on demand.

Locatie
Extern
Datum
24 sep. 2020
Tijd
10:00 - 15.15 uur
Entree
115 euro (early bird)
Georganiseerd door
Frankwatching Conversational Conference
Ja, ik meld me aan!
Gerelateerde events
Op de hoogte blijven van het laatste nieuws en events op HTCE en TU/e Campus? Schrijf je in voor de nieuwsbrief.