Marketing Maniacs is de 'gloednieuwe' community van marketing professionals op de High Tech Campus. Het belangrijkste doel is om te verbinden en om inspirerende voorbeelden te delen van wat HTC bewoners doen in het Marketing domein. Want sterkere Marketing betekent sterkere High Tech Bedrijven.
Denk je weer aan het organiseren van evenementen? Inspiratie nodig over content strategieën? In de tweede sessie van Marketing Maniacs kijken we uit naar interessante verhalen uit de praktijk.
Het eerste onderwerp zal worden behandeld door een bedrijf waar het organiseren van evenementen hun core business is. Mikrocentrum organiseert al meer dan 50 jaar industrie-evenementen, kennisoverdracht en biedt netwerkmogelijkheden voor de Hightech industrie. Susanne van Doornik zal een aantal van de lessen delen die zij heeft geleerd bij het vermarkten van deze evenementen en het aanspreken van de Hightech industrie.
Philips mag dan het bekendste bedrijf zijn dat in Eindhoven is geboren; toch (of misschien juist daardoor) is het benadrukken van het belang van Eindhoven voor Philips een belangrijke communicatiedoelstelling. Freek Janssen zal uitleggen welke rol storytelling speelt in het bereiken van deze doelstelling, en hoe het past binnen de totale content strategie van Philips in Nederland.
De sessie wordt gevolgd door een lunch in het Conference Center.
Marketing Maniacs, want sterkere Marketing betekent sterkere High Tech Bedrijven
Datum: Maandag 27 juni
Tijd: 11.45 - 13.30
Locatie: Zaal Zeeman, Conferentiecentrum (gelegen aan HTC 1B)